Wie – Uitgebreid

Communicatie- en verkooptrainingen

Jessica is gespecialiseerd in communicatietrainingen op het gebied van goed gastheerschap, gastvrijheid en verkoop. Haar passie is de interactie tussen mensen tijdens verkoopmomenten. Vanuit echte belangstelling en betrokkenheid voor de klant in combinatie met de juiste verkooptechnieken. Want verkopen is een mooi vak om uit te oefenen!

Verfrissend

Jessica leert managers, verkopers, gastheren en gastvrouwen hoe zij écht het verschil maken voor hun klanten. Zij durft te confronteren, houdt van humor en is pragmatisch, flexibel en bovenal zichzelf.

Medewerkers motiveren

Organisaties willen meetbare resultaten na een training. Zij willen managers en medewerkers die gemotiveerd zijn om resultaat te behalen en, dat wat ze geleerd hebben, langdurig in de praktijk kunnen toepassen. Het resultaat van een training moet zijn: medewerkers motiveren om blijvend het verschil te maken.

Geen standaard werkwijze

De werkwijze van Geluk training & advies is anders. Jessica geeft geloofwaardige en praktijkgerichte trainingen en gaat een stap verder. Zij kijkt, samen met de organisatie, naar de stap ná de training. Met andere woorden: de vertaalslag van de training naar de praktijk. Wat doen medewerkers ná de training? Hoe gaat men de training gebruiken in de eigen werksituatie? Hoe kunnen ze van ervaringen leren en hoe kunnen ze betere resultaten behalen?

De trainingen van Geluk training & advies zijn gemaakt in overleg met de klant en sluiten daarom écht aan op de medewerkers en hun werkomgeving.

Maatwerk

Voorafgaand aan de training bedenkt Jessica, samen met de organisatie, een trainingsplan dat werkt! Alle (incompany) trainingen en workshops vallen binnen de thema’s goed gastheerschap, klantbeleving en klantgericht werken, verkoop, communicatie en samenwerking. Het ontwerp van de trainingen en workshops verzorgt zij zelf of organiseert zij in samenwerking met professionals binnen haar netwerk. Dit kunnen opleidingskundigen, communicatiebureaus, trainers, acteurs en mystery visitors zijn.

Contact

Interesse in maatwerk trainingen of workshops? Bel of mail ons voor meer informatie.

Waarom

Waarom1

Stel je een bedrijf of hotel/restaurant voor waar managers en medewerkers met veel plezier en op een goede manier omgaan met hun klanten en gasten. Zij zijn gedreven om hun klanten beter te leren kennen. Dit doen zij om hun klanten een topervaring te geven binnen hun bedrijf of hotel/restaurant.

Het geschetste bedrijf snapt wat dienstverlening en gastvrijheid is. Klanten krijgen niet alleen een goede services. Hun verwachtingen worden zelfs overtroffen. Hiermee maak je als bedrijf hét verschil. Hebben klanten eenmaal een positieve ervaring met een bedrijf dan zijn ze eerder geneigd om anderen te stimuleren om daar ook te kopen en er zelfs herhaalaankopen te doen.

Uit onderzoek blijkt dat een positieve klantervaring aan acht andere mensen wordt doorverteld. Een negatieve klantervaring wordt aan negen tot tweeëntwintig mensen doorverteld. Verder is het zo dat één slechte ervaring zeker tien goede ervaringen nodig heeft om deze te compenseren.

Op basis van deze cijfers kunnen we wel stellen dat ieder bedrijf gebaat is bij klanttevredenheid, een goede dienstverlening en gastvrije medewerkers.

Waarom2
Waarom - daarom geluk training en advies

Geluk training & advies leert medewerkers van bedrijven, hotels en restaurants hoe zij voor hun klanten nét dat stapje extra kunnen zetten, hoe zij hun klanten écht blij kunnen maken met als resultaat: meer verkopen.

Gastvrijheid en goed gastheerschap zijn de basis voor goede sales.

Training & advies

Interesse in maatwerk trainingen of workshops?
Bel of mail ons voor meer informatie.

Contact

Vijf prikkelende vragen waar je op ja uit moet komen

  1. Wil je het allerbeste voor je klanten?
  2. Ben je bereid om actief een verandering door te voeren?
  3. Ben jij toe aan een nieuwe manier van trainen?
  4. Wil je dat er in een training gelachen wordt én hard gewerkt?
  5. Wil je dat de spanning van het leren voelbaar is in een training én dat het vooral over jullie dagelijkse praktijk gaat?

Dan zijn wij zeker een match en ben ik heel nieuwsgierig naar jouw vraag!

Neem contact met mij op per telefoon, WhatsApp of mail.

Adres

Amsterdamsestraatweg 22/ 24
1391 AB, Abcoude

Telefoonnummer

+31 (0)6 4511 2910

CONTACT FORMULIER

Wie

wie1

Geluk training & advies is een initiatief van Jessica Geluk. Na jaren in dienstverband te hebben gewerkt als communicatietrainer besloot zij in 2011 om verder te gaan als zelfstandig ondernemer en haar eigen trainingsbureau te starten. lees meer…

  • 0%
    Automotive
  • 0%
    Hotellerie
  • 0%
    Retail
  • 0%
    Farmaceut

WERKGEBIEDEN

Wie2
Blije klanten
0
Gewerkte uren
0
Kopjes koffie
0
Aantal trainingen
0