Gastheerschap binnen je bedrijf

Je bent graag een professionele gastheer of gastvrouw voor klanten. Je weet dat door een goede behandeling klanten weer terug zullen komen naar jouw bedrijf. Soms vraag je je af of er nog iets is wat je beter had kunnen doen in de manier waarop je klanten benadert.

Inhoud workshop

In deze workshop leer je met een nieuwe en frisse blik naar je bedrijf, het proces en naar jezelf te kijken. Wat zou beter kunnen? Op welke manier kun je de standaard verhogen? Op welke manier kan je een hoger niveau van dienstverlening laten zien. Hoe kan je de communicatie verbeteren?

Voor wie?

Voor directie, management, verkoopmedewerkers, service medewerkers.

Duur workshop

De workshop duurt een hele dag.

Werkwijze

Tijdens de workshop leer je van elkaars ervaringen, voer je opdrachten uit en oefen je gesprekken.

Voorbereiding

Voorafgaand aan de training werk je aan een praktijkopdracht. Deze opdracht heeft als doel meer inzicht te krijgen in de huidige manier van werken en eventuele verbeterpunten te herkennen. Tijdens en na de workshop werk je verder aan deze opdracht.

Inhoud

    • Wat is goed gastheerschap
    • Wanneer is service excellent
    • Welke ondersteunende bedrijfsprocessen horen hier bij
    • Wanneer zitten de processen in de weg en wordt er geen excellente service geboden
    • Hoe dragen medewerkers bij aan het succes
    • Wat is gastvrije communicatie
    • Gastvrijheid versus verkoop; het één bestaat niet zonder het ander
    • Verkooptechnieken gastgericht toepassen
    • Meer tevreden klanten geven meer omzet

Contact

Interesse in deze workshop? Bel of mail ons voor meer informatie.

Waarom

Waarom1

Stel je een bedrijf of hotel/restaurant voor waar managers en medewerkers met veel plezier en op een goede manier omgaan met hun klanten en gasten. Zij zijn gedreven om hun klanten beter te leren kennen. Dit doen zij om hun klanten een topervaring te geven binnen hun bedrijf of hotel/restaurant.

Het geschetste bedrijf snapt wat dienstverlening en gastvrijheid is. Klanten krijgen niet alleen een goede services. Hun verwachtingen worden zelfs overtroffen. Hiermee maak je als bedrijf hét verschil. Hebben klanten eenmaal een positieve ervaring met een bedrijf dan zijn ze eerder geneigd om anderen te stimuleren om daar ook te kopen en er zelfs herhaalaankopen te doen.

Uit onderzoek blijkt dat een positieve klantervaring aan acht andere mensen wordt doorverteld. Een negatieve klantervaring wordt aan negen tot tweeëntwintig mensen doorverteld. Verder is het zo dat één slechte ervaring zeker tien goede ervaringen nodig heeft om deze te compenseren.

Op basis van deze cijfers kunnen we wel stellen dat ieder bedrijf gebaat is bij klanttevredenheid, een goede dienstverlening en gastvrije medewerkers.

Waarom2
Waarom - daarom geluk training en advies

Geluk training & advies leert medewerkers van bedrijven, hotels en restaurants hoe zij voor hun klanten nét dat stapje extra kunnen zetten, hoe zij hun klanten écht blij kunnen maken met als resultaat: meer verkopen.

Gastvrijheid en goed gastheerschap zijn de basis voor goede sales.

Training & advies

Interesse in maatwerk trainingen of workshops?
Bel of mail ons voor meer informatie.

Contact

Vijf prikkelende vragen waar je op ja uit moet komen

  1. Wil je het allerbeste voor je klanten?
  2. Ben je bereid om actief een verandering door te voeren?
  3. Ben jij toe aan een nieuwe manier van trainen?
  4. Wil je dat er in een training gelachen wordt én hard gewerkt?
  5. Wil je dat de spanning van het leren voelbaar is in een training én dat het vooral over jullie dagelijkse praktijk gaat?

Dan zijn wij zeker een match en ben ik heel nieuwsgierig naar jouw vraag!

Neem contact met mij op per telefoon, WhatsApp of mail.

Adres

Amsterdamsestraatweg 22/ 24
1391 AB, Abcoude

Telefoonnummer

+31 (0)6 4511 2910

CONTACT FORMULIER

Wie

wie1

Geluk training & advies is een initiatief van Jessica Geluk. Na jaren in dienstverband te hebben gewerkt als communicatietrainer besloot zij in 2011 om verder te gaan als zelfstandig ondernemer en haar eigen trainingsbureau te starten. lees meer…

  • 0%
    Automotive
  • 0%
    Hotellerie
  • 0%
    Retail
  • 0%
    Farmaceut

WERKGEBIEDEN

Wie2
Blije klanten
0
Gewerkte uren
0
Kopjes koffie
0
Aantal trainingen
0