Zakelijk flirten

Een goede eerste indruk maken is belangrijk, zeker bij korte, vluchtige contactmomenten zoals netwerkbijeenkomsten en vakbeurzen. Tijdens deze momenten leg je de basis voor een eventuele vervolg afspraak. Maar dan moeten deze mensen jou ook zien zitten! Hoe je dit voor elkaar kunt krijgen leer je in de workshop ‘zakelijk flirten’.

Voor wie?

Voor iedereen die meer uit netwerkbijeenkomsten wil halen.
Voor iedereen die binnenkort op een vakbeurs staat of deze bezoekt en succes wil hebben.

Duur workshop

De workshop duurt een hele dag.

Werkwijze

De workshop is zeer praktisch. Ter voorbereiding op de workshop geef je aan wat jouw specifieke situatie is en wat je graag anders zou willen. Tijdens deze workshop werk je aan deze punten en leert in verschillende situaties je flexibiliteit en lef te vergroten.

Inhoud

  • Waarin verschilt een contact op netwerkbijeenkomst of beurs van onze dagelijkse contacten
  • Wat is de doelstelling van een bezoeker op een netwerkbijeenkomst of een beurs
  • Het eerste contact leggen op jouw initiatief. Hoe doe je dat
  • Wat doe je, wat zeg je
  • Non-verbale communicatie interpreteren
  • De openingszin
  • Werken met oogcontact
  • Business etiquette; hoe hoort het eigenlijk
  • Het eerste gesprek; openingsvragen, gespreksopbouw
  • Hoe kan ik mijzelf, producten en diensten zodanig presenteren dat de ander het onthoudt
  • Story telling
  • Hoe maak ik op een levendige manier gebruik van smartphone, website, documentatie
  • Hoe rond je een gesprek verkoopgericht af
  • Een vervolg geven aan dit gesprek; hoe doe je dat

Contact

Interesse in deze workshop? Bel of mail ons voor meer informatie.

Waarom

Waarom1

Stel je een bedrijf of hotel/restaurant voor waar managers en medewerkers met veel plezier en op een goede manier omgaan met hun klanten en gasten. Zij zijn gedreven om hun klanten beter te leren kennen. Dit doen zij om hun klanten een topervaring te geven binnen hun bedrijf of hotel/restaurant.

Het geschetste bedrijf snapt wat dienstverlening en gastvrijheid is. Klanten krijgen niet alleen een goede services. Hun verwachtingen worden zelfs overtroffen. Hiermee maak je als bedrijf hét verschil. Hebben klanten eenmaal een positieve ervaring met een bedrijf dan zijn ze eerder geneigd om anderen te stimuleren om daar ook te kopen en er zelfs herhaalaankopen te doen.

Uit onderzoek blijkt dat een positieve klantervaring aan acht andere mensen wordt doorverteld. Een negatieve klantervaring wordt aan negen tot tweeëntwintig mensen doorverteld. Verder is het zo dat één slechte ervaring zeker tien goede ervaringen nodig heeft om deze te compenseren.

Op basis van deze cijfers kunnen we wel stellen dat ieder bedrijf gebaat is bij klanttevredenheid, een goede dienstverlening en gastvrije medewerkers.

Waarom2
Waarom - daarom geluk training en advies

Geluk training & advies leert medewerkers van bedrijven, hotels en restaurants hoe zij voor hun klanten nét dat stapje extra kunnen zetten, hoe zij hun klanten écht blij kunnen maken met als resultaat: meer verkopen.

Gastvrijheid en goed gastheerschap zijn de basis voor goede sales.

Training & advies

Interesse in maatwerk trainingen of workshops?
Bel of mail ons voor meer informatie.

Contact

Vijf prikkelende vragen waar je op ja uit moet komen

  1. Wil je het allerbeste voor je klanten?
  2. Ben je bereid om actief een verandering door te voeren?
  3. Ben jij toe aan een nieuwe manier van trainen?
  4. Wil je dat er in een training gelachen wordt én hard gewerkt?
  5. Wil je dat de spanning van het leren voelbaar is in een training én dat het vooral over jullie dagelijkse praktijk gaat?

Dan zijn wij zeker een match en ben ik heel nieuwsgierig naar jouw vraag!

Neem contact met mij op per telefoon, WhatsApp of mail.

Adres

Amsterdamsestraatweg 22/ 24
1391 AB, Abcoude

Telefoonnummer

+31 (0)6 4511 2910

CONTACT FORMULIER

Wie

wie1

Geluk training & advies is een initiatief van Jessica Geluk. Na jaren in dienstverband te hebben gewerkt als communicatietrainer besloot zij in 2011 om verder te gaan als zelfstandig ondernemer en haar eigen trainingsbureau te starten. lees meer…

  • 0%
    Automotive
  • 0%
    Hotellerie
  • 0%
    Retail
  • 0%
    Farmaceut

WERKGEBIEDEN

Wie2
Blije klanten
0
Gewerkte uren
0
Kopjes koffie
0
Aantal trainingen
0