Wat doet Geluk training & advies

Geluk training & advies is een trainingsbureau voor goed gastheerschap en verkoop, team training en klantgericht werken. Organisaties die de klantbeleving willen verbeteren, zijn aan het juiste adres! Geluk training & advies onderzoekt, samen met de organisatie, op welke manier concrete hulp geboden kan worden.

Gerichte trainingen

Het uitgangspunt van Geluk training & advies is dat een bedrijf autonoom kan functioneren, ook als de trainer uit beeld is. Het gaat vooral om de stap ná de training en de vertaalslag naar de praktijk. De continuïteit van een organisatie heeft prioriteit. Geluk training & advies geeft eerlijke feedback en goede opties die hier het beste bij passen.

Een voorbeeld: Soms levert een ‘train de trainer’ workshop voor de verkoopleiders meer resultaat dan een training voor de verkopers.

Onderstaand een aantal voorbeelden van oplossingen die geboden zijn door Geluk training & advies (zelfstandig en/of in samenwerking met andere professionals):

Soort bedrijf Thema Resultaat
Hotellerie Voor Frontoffice en Food & Beverage: Vanuit betrokkenheid en belangstelling meer up-sell en cros-sell realiseren.

Hoge NPS-score en meer omzet door up-sell en cross-sell. Onder andere meetbaar in: hogere bezettingsgraad, hogere gemiddelde couvertprijs, upgrades kamer, aantal ontbijten, verkoop bar.

Dit is behaald door:
Authentiek, spontaner en meer oprecht geïnteresseerd contact maken met gasten. Vanuit deze interesse passende voorstellen doen om het verblijf van de gast te verbeteren en te upgraden.

Automotive Voor Sales en Aftersales: klantcontact vanuit persoonlijke interesse, klant begeleiden in de aankoop.
Voor Sales en Aftersales: business etiquette, omgangsvormen, klantcontact vanuit persoonlijke interesse, klant helpen met keuzes maken, verkooptechnieken. Hoge klanttevredenheid, hogere conversie van voorstel naar order. Meer omzet vanuit upsell technieken (accessoires, upgrade auto, financiering, meerwerk verkoop).
Health Care

Voor artsenbezoekers en productspecialisten: Zakelijk flirten op de beurs.

Voor artsen en specialisten:

  • Vertrouwen winnen
  • Gespreksvoering
  • Empathie tonen

Goede voorbereiding op deelname beurs, de eerste indruk positief beïnvloeden, kwalitatief betere gesprekken met artsen, genereren van interessante leads, concrete afspraken maken.

Gesprekstechnieken voor artsen en specialisten nodig in het contact met cliënten en collega’s, medewerkers.

Thema

Voor Frontoffice en Food & Beverage: Vanuit betrokkenheid en belangstelling meer up-sell en cros-sell realiseren.

Resultaat

Hoge NPS-score en meer omzet door up-sell en cross-sell. Onder andere meetbaar in: hogere bezettingsgraad, hogere gemiddelde couvertprijs, upgrades kamer, aantal ontbijten, verkoop bar.

Dit is behaald door:
Authentiek, spontaner en meer oprecht geïnteresseerd contact maken met gasten. Vanuit deze interesse passende voorstellen doen om het verblijf van de gast te verbeteren en te upgraden.

Thema

Voor Sales en Aftersales: klantcontact vanuit persoonlijke interesse, klant begeleiden in de aankoop.

Voor Sales en Aftersales: business etiquette, omgangsvormen, klantcontact vanuit persoonlijke interesse, klant helpen met keuzes maken, verkooptechnieken.

Resultaat

Hoge klanttevredenheid, hogere conversie van voorstel naar order. Meer omzet vanuit upsell technieken (accessoires, upgrade auto, financiering, meerwerk verkoop).

Thema

Voor artsenbezoekers en productspecialisten:
Zakelijk flirten op de beurs.

Voor artsen en specialisten:

  • Vertrouwen winnen
  • Gespreksvoering
  • Empathie tonen

Resultaat

met artsen, genereren van interessante leads, concrete afspraken maken.

Gesprekstechnieken voor artsen en specialisten nodig in het contact met cliënten en collega’s, medewerkers.

Er zijn meer oplossingen geboden onder andere in het bankwezen, de telecom sector, transport en logistiek en de non-profit sector. Bel of mail voor meer informatie.

TopicsTopics

Klantbeleving verbeteren? Hier 5 tips die je niet mag missen!

Tip 1: Laat zien en horen dat je blij bent om je klant te ontvangen

Doe dat helemaal op je eigen manier. Ehm… het is fijn als je werkgever het ook leuk vindt.

Wat is goed gastheerschap?

Stel deze vraag maar eens aan je collega, je manager of aan je klanten en gasten. Wat zijn dan de verschillende antwoorden die je krijgt? De antwoorden zeggen veel over hoe gasten jou en je bedrijf ervaren.

Hoe

Hoe1

Voordat een training tot stand komt, wordt er in overleg met de organisatie, een trainingsplan gemaakt. Een plan waarin directie, management en medewerkers betrokken worden. De vraag die hierbij centraal staat is ‘hoe komen wij samen tot een betere samenwerking, meer resultaat en daarmee meer werkplezier?’ Geluk training & advies helpt bij het opstellen van het plan en maakt, op basis van de uitkomsten, een training op maat.

De training is een onderdeel van dit plan. Het is heel belangrijk dat er draagvlak is binnen de organisatie en dat de directie en het management hier een duidelijke rol in vervullen. Het uiteindelijke doel is dat de organisatie ook verder kan als de trainer uit beeld is.

Om dit te kunnen bereiken, nemen we de volgende stappen:

Ontwerp

Brainstorm, Schetsen oplossingen (slim leren = zelf doen!), ROI en evalueren.

Commitment

Betrokkenheid en verbinding binnen de organisatie realiseren.

Planning

Budget, data
en middelen.

Doen

Uitvoeren plan, resultaat metingen, betrokkenheid en verbinding.

Evalueren

Effect en impact meting; leidt het plan en de training tot ander gedrag en meer resultaat? Doelen behaald?

Toekomst

Advies voor de toekomst. Praktische tools om zelf mee aan de slag te gaan.

Interesse in maatwerk trainingen of workshops?
Bel of mail ons voor meer informatie.

Waarom

Waarom1

Stel je een bedrijf of hotel/restaurant voor waar managers en medewerkers met veel plezier en op een goede manier omgaan met hun klanten en gasten. Zij zijn gedreven om hun klanten beter te leren kennen. Dit doen zij om hun klanten een topervaring te geven binnen hun bedrijf of hotel/restaurant.

Het geschetste bedrijf snapt wat dienstverlening en gastvrijheid is. Klanten krijgen niet alleen een goede services. Hun verwachtingen worden zelfs overtroffen. Hiermee maak je als bedrijf hét verschil. Hebben klanten eenmaal een positieve ervaring met een bedrijf dan zijn ze eerder geneigd om anderen te stimuleren om daar ook te kopen en er zelfs herhaalaankopen te doen.

Uit onderzoek blijkt dat een positieve klantervaring aan acht andere mensen wordt doorverteld. Een negatieve klantervaring wordt aan negen tot tweeëntwintig mensen doorverteld. Verder is het zo dat één slechte ervaring zeker tien goede ervaringen nodig heeft om deze te compenseren.

Op basis van deze cijfers kunnen we wel stellen dat ieder bedrijf gebaat is bij klanttevredenheid, een goede dienstverlening en gastvrije medewerkers.

Waarom2

Geluk training & advies leert medewerkers van bedrijven, hotels en restaurants hoe zij voor hun klanten nét dat stapje extra kunnen zetten, hoe zij hun klanten écht blij kunnen maken met als resultaat: meer verkopen.

Gastvrijheid en goed gastheerschap zijn de basis voor goede sales.

Training & advies

Interesse in maatwerk trainingen of workshops?
Bel of mail ons voor meer informatie.

Contact

Vijf prikkelende vragen waar je op ja uit moet komen

  1. Wil je het allerbeste voor je klanten?
  2. Ben je bereid om actief een verandering door te voeren?
  3. Ben jij toe aan een nieuwe manier van trainen?
  4. Wil je dat er in een training gelachen wordt én hard gewerkt?
  5. Wil je dat de spanning van het leren voelbaar is in een training én dat het vooral over jullie dagelijkse praktijk gaat?

Dan zijn wij zeker een match en ben ik heel nieuwsgierig naar jouw vraag!

Neem contact met mij op per telefoon, WhatsApp of mail.

De privacyverklaring treft u hier aan.

Telefoonnummer

+31 (0)6 4511 2910

CONTACT FORMULIER

    Wie

    wie1

    Geluk training & advies is een initiatief van Jessica Geluk. Na jaren in dienstverband te hebben gewerkt als communicatietrainer besloot zij in 2011 om verder te gaan als zelfstandig ondernemer en haar eigen trainingsbureau te starten. lees meer…

    Blije klanten
    0
    Gewerkte uren
    0
    Kopjes koffie
    0
    Aantal trainingen
    0
    • 0%
      Automotive
    • 0%
      Hotellerie
    • 0%
      Retail
    • 0%
      Farmaceut

    WERKGEBIEDEN

    Wie2